niedziela, 20 marca 2011

Wiem jeszcze nie dopracowałam swojego bloga, przydałoby się pare ciekawych szczegółów...



Wiekszość moich ubrań jest z sh, wiecie jakie można znależć skarby za grosze w second handach?
znane marki, świetny materiał? itp
Gdy poszłam do szkoły kosmetycznej, oczywiście z nudów, praca mi nie wystarczała, człowiek czuje sie taki dowartościowany wtedy... a wiec, gdy poszłam do szkoły poznałam ciekawe osoby i wtedy zaczeło sie buszowanie po second handach :D ah co to byłoy za czasy, teraz juz gorzej z takimish, niektóre podupadły , zwłaszcze te najlepsze , jeden był świetny tam to można było pół dnia przesiedziec. Z resztą przegladajac sami sie przekonacie :)











marynarka - sh
tunika - sh
buty - sh
torebka - sh
rajstopy - Henry Holland









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz